Almene forretningsbetingelser
Normal arbejdstid:
Mandag til torsdag kl. 08.00 til 16.30
Fredag kl. 08.00 til 16.00
Der faktureres pr. påbegyndt kvarter ved alle arbejdsrelaterede opgaver.
Kørsel inden for Århus kommune er gratis. Anden kørsel faktureres til statens gældende kilometertakst.
Telefonen er åben inden for normal åbningstid, men der opfordres til altid at sende mails ved ikke presserende henvendelser, da dette vil effektivisere kundesupporten.
Telefonopkald uden for normal arbejdstid takseres til 150% af den normale timepris pr. påbegyndt kvarter, uanset opkaldets formål.
Ved øjeblikkelig udrykning i kritiske situationer tillægges der et udrykningsgebyr svarende til én times arbejde. Derudover faktureres kørsel fra udgangspunktet til det sted hvor udryknings assistancen er påkrævet. Ved udrykninger uden for normal arbjedstid takseres dette tillæg til 200% af den normale timepris.
Hard- og software tilbud udarbejdes altid ud fra leverandørernes online priser og der tages derfor forbehold for prisændringer. Tilbuddene er gældende i én uge fra tilbudsdato.
Leveret hard- og software forbliver LANinform’s ejendom indtil de leverede varer er betalt.
LANinfrom tager ikke ansvar for kundernes IT systemer. Der ydes ingen oppetidsgarantier og det er kundens eget ansvar, at der er backup af relevante data. LANinform yder ingen erstatning for mistede data eller mistet arbejdsfortjeneste i forbindelse med systemnedbrud.
GDPR link
For generel beskrivelse af behandling af persondata i virksomheden, klik på overskriften “GDPR link”